בניית אתרים לעסקים

הקמת אתר אינטרנט היא קריטית להגדלת העסק שכלם. לא משנה מה אופי הפעילות העסקית, אתר אינטרנט הוא חלון ראווה המאפשר להשיג נראות עם הלקוחות פוטנציאליים , לשמר את הלקוחות הקיימים ולהגדיל את מחזור העסק..

בחירה ביצירת אתר לעסק פירושה גם בחירה להיות בלתי תלוי במדיה מקוונת אחרת כגון מנועי חיפוש, ורשתות חברתיות. אתם כבר לא צריכים להסתגל לתקנות שלהם ולשינויים שלהם, הנכס הדיגיטלי למעשה הוא לגמרי שלכם כולל הנתונים והמוניטין הנאספים דרכו. 

עם אתר אינטרנט לעסק:

 אתם שולטים באופן מלא בתוכן ובתדמית שכלם, בקצב הפרסומים שלכם, אתם בוחרים בקישורים החיצוניים שאתם מפרסמים; אתם גם משנים את מבנה האתר לאורך זמן כרצונכם (הוספת דפים, שילוב סרטונים, חנות מקוונת וכו')

אתם מפרסמים ומנהלים באופן חופשי את העדויות והדעות של הלקוחות שלכם. למעשה מעבר לעצמאות, בעלות על אתר אינטרנט מציעה יתרונות רבים ומגוונים

Online shopping website

 למה לעסק שלך צריך להיות אתר אינטרנט?לרכישת לקוחות חדשים:97% ממשתמשי האינטרנט משתמשים בחיפוש המקומי של אנשי מקצוע במנועי חיפוש, ו-78% מהחיפושים הללו אגב הם במובייל ומייצרים רכישות ישירות. המוחץ של הרכישות כיום מתבצעות לאחר שלב מידע באינטרנט. 

האתר שלכם הוא כלי חיפוש, הוא מאפשר לכם להגיע ללקוחות חדשים, לאסוף את פרטי ההתקשרות של לקוחות פוטנציאליים חדשים, באמצעות טופס, למשל. 

אסטרטגיית תוכן מוצלחת ממירה 1 עד 3% מהמבקרים באתר שלך ללידים, כלומר אתם אוספים את פרטי הקשר של עד 3 מתוך 1000 מבקרים ובנישות מסוימות גם הרבה יותר. אם אתם מקימים למשל חנות אינטרנטית, אתם מחזיקים חנות של ממש ללא התערבות של מוכר ברכישה רוב הזמן ב 7 ימים בשבוע ו-24 שעות ביממה.

 להציג את הידע של העסק ואת ההישגים בפירוטבניית אתרים לעסקים היא הבמה לפתח את מוניטין העסק, להפגין מיומנות ואתיקה מקצועית על ידי מאמרים איכותיים. לקוח של העסק דרך אתר מגיע מוכן ונשם אתכם יודע מה ערך המוסף שלכם, מה הנוהג בעסק ואיך אתם מיישמים את העבודה מולו. 

בחרו את סוג האתר המתאים ביותר למטרות העסק

אם כל סוגי האתרים לעסק מאפשרים לכם לפתח את המוניטין שלכם באינטרנט, לא כולם דורשים את אותו קצב פרסום או את אותה רמת ידע דיגיטלי.

למשל אתר בן עמוד אחד או "עמוד נחיתה" נותן לכם את האפשרות להופיע לפחות ברשת אך מתאים לפרסום ממומן בפלטפורמות השונות ברשת על פי בחירתכם. עמוד נחיתה  כולל תיאור של הפעילות שלכם ופרטי הקשר שלך ומדוע לפנות דווקא לעסק שלכם בצורה מתומצתת למעשה "כל התורה על עמוד אחד".

אתר תדמית מציג את השירותים וההישגים שלכם ביתר פירוט.

האתר תדמית כולל מידע נוסף: חדשות, קטלוג מוצרים, הזמנות לאירועים, הורדת מסמכים… הוא מצריך פרסום שוטף ומעקב אחר קשרי לקוחות.

בלוג כאתר עסקי

הבלוג הוא אתר שבו אתם מפרסם באופן קבוע מידע ידיעות על תחום הפעילות שלכם, מאמרים על תחום ההתמחות של העסק כדי לקבל תנועה וחשיפה אינטרנטית ולהוביל דעת קהל בתחום.

אתר מכירות אונליין לעסק

אתר המכירות המקוון או המסחר האלקטרוני כולל מודול תשלום מקוון, אפשרויות משלוח, ניטור מסחרי וקידום מכירות הוא אתר לעסק שהוא חנות לכל דבר ועניין רק מתנהל במרחב האינטרנטי.

מחפשים שירותים דיגיטליים? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
תוכן עניינים
כתבות בנושא
מחפשים שירותים דיגיטליים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם